diy

Writing to my penpal from Australia (Misha)

By bestdreamer - 22:48



Hejka
W ostatnim poście pokazywałam Wam list, który otrzymałam od Mishy, a dzisiaj mam dla Was zdjęcia mojego listu dla niej - mam nadzieję, że się Wam spodoba :)


W kopercie umieściłam: list, sample washi i samoprzylepnych karteczek, zasuszone kwiaty i kilka wyciętych rysunków.






List zapakowałam do osobnej koperty, na której napisałam "letter" oraz przykleiłam różę i sówkę.



Całość umieściłam w ozdobionej zdjęciem i rysunkiem kopercie ♥




Mam nadzieję, że tym wpisem choć trochę Was zainspirowałam i - kto wie - może wykorzystacie któryś z moich pomysłów?

Do następnego
Ami 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze

♥ Dziękuje za każdy miły komentarz - to wiele dla mnie znaczy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga - na pewno zajrzę ♥
♥ Zaobserwuj jeśli mój blog ci się spodoba ♥