December Bullet Journal Setup

By bestdreamer - 20:03


Hej
Ostatnio mało się tu działo - przepraszam. Nawet nie miałam czasu, żeby cokolwiek napisać (nauka :/), o zdjęciach nie wspominając (kiedy jest jasno? oczywiście jak jestem w szkole). A więc w końcu się zmobilizowałam i przygotowałam dla Was wpis - mam nadzieję, że się Wam spodoba ☺




Na pierwszej stronie znajduje się miesięczny kalendarz oraz dwa boxy - jeden z filmami do obejrzenia, a drugi dotyczący bloga. Na nich znajduje się przekładka z grudniową check listą.



Kolejna strona to sleep log. Zapisuję tam od której do której danego dnia spałam i ile to godzin; ostatnia kolumienka jest na fazy księżyca.


Zaraz obok sleep log jest mój habit tracker - do śledzenia nawyków. Następne 4 strony są przeznaczone na mój codziennik - taki jakby mini pamiętni (tylko 4 linijki każdego dnia, jednak gdy przeczyta się je po paru miesiącach to można powspominać te niesamowite chwile, o których z pewnością się już nie pamięta)



A oto moja tygodniówka. Wygląda trochę inaczej od innych, w sumie to w grudniu staram się przetestować jak najwięcej układów, żeby w przyszłym roku wiedzieć, który mi najbardziej odpowiada. Tutaj oprócz codziennych zadań zapisałam również dużo wspomnień, bo wiele się działo.



Kolejne strony to lista filmów, które obejrzałam w tym miesiącu (tak, to dopiero 2, ale chwilowo przeniosłam się na seriale, których nigdy nie dokończyłam i to dlatego - nadrobię w święta ☺) Obok znajduje się kolejna tygodniówka (z nowym układem, oczywiście)


Ostatnie strony są przeznaczone na wszystkie sprawy związane ze świętami - prezenty, wigilia klasowa i ta domowa, zakupy, przepisy, dekoracje i nie tylko. 

Ami


  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze

♥ Dziękuje za każdy miły komentarz - to wiele dla mnie znaczy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga - na pewno zajrzę ♥
♥ Zaobserwuj jeśli mój blog ci się spodoba ♥